Souhlas se zpracováním osobních údajů

Souhlas se zpracováním osobních údajů
V souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a s ohledem na nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 o ochraně osobních údajů souhlasí kupující se zpracováním svých osobních údajů, které poskytl prodávajícímu:

Karel Požár
Slapy 78, 252 08 Slapy nad Vltavou
IČ: 70712301
(dále jen „prodávající“)



Internetový obchod: www.kolocorepraha.cz

1. Kupující bere na vědomí, že poskytnuté osobní údaje (při žádosti o registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvede správně a bude informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

2. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu.

3. Prodávající zpracovává od okamžiku, kdy kupující požádá o registraci, o kupujícím tyto osobní údaje: jméno a příjmení, adresa bydliště či místa podnikání, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, historii objednávek, fakturaci, dodací listy, doklady související se smlouvou (dále společně vše jen jako „osobní údaje“) a to za účelem:

a) plnění práv a povinností prodávajícího ze smlouvy uzavřené s kupujícím a pro ochranu práva a zájmů prodávajícího (např. vymáhání pohledávek, reklamační řízení),

b) pro účely zasílání informací souvisejících se zbožím prodávajícího.

4. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající provádí zpracování jeho osobních údajů, které jsou v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

požadovat, aby prodávající odstranil takto vzniklý stav.

Nevyhoví-li prodávající žádosti, má kupující právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

5. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

6. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

7. Kupující prohlašuje, že poskytnuté osobní údaje jsou pravdivé. Jedná se o dobrovolné poskytnutí osobních údajů a tento souhlas může kdykoliv bezplatně odvolat.

8. Souhlas se zpracováním osobních údajů platí na dobu neurčitou, platnost a účinnost nastává v den poskytnutí souhlasu prodávajícímu.

Reklamační řád

Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci zboží dodávaného naší společností. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Odstoupení od smlouvy

Kupující – spotřebitel má v souladu s ustanovením $ 1829 odst.1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě poslat zpět v uvedené lhůtě. Po obdržení a kontrole vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, jehož číslo uveďte v průvodním dopise nebo na adresu. Náklady spojené s dopravou se nevrací.



Jak postupovat a co musí reklamace obsahovat:

- Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady
- Kompletní výrobek reklamace
- Záruční list nebo daňový doklad (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie).
- Adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)

Reklamační protokol


REKLAMAČNÍ PROTOKOL
Firma/jméno a adresa kupujícího:



IČ:

DIČ:

Poznámky:
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)



Kontaktní osoba:

Telefon:

E-mail:




Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury, nebo účtenky)
Číslo faktury /účtenky:


Podrobný popis závady: *











*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.
Návrh způsobu řešení reklamace:




Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího.

2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!

3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu.

Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.





Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________




Prodávající:

Karel Požár

sídlo: Slapy 78, 252 08 Slapy nad Vltavou


IČ: 70712301




Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně v provozovně prodávajícího na adrese: Hrudičkova 2097/28, Praha 4 Chodov 148 00



Datum přijetí reklamace:




Reklamaci vyřizuje:




Vyjádření k reklamaci:

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem

Dle ust. § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit, v případě uzavření smlouvy distančním způsobem nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory, a to do čtrnácti (14) dnů od dne převzetí zboží a je-li předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.

 

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou emailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Prodávající

Karel Požár, Slapy 78, 252 08 Slapy nad Vltavou

IČO: 70712301, DIČ: CZ6106071862 nejsem plátce DPH
Internetový obchod: www.kolocorepraha.cz
E-mailová adresa: cyklochodov@seznam.cz
Telefonní číslo: +420 603 427 349

číslo účtu: 115-4137580227/0100

 

Kupující (spotřebitel)

Jméno a příjmení: ______________________________________

Adresa: ______________________________________

Telefon: ______________________________________

E-mail: ______________________________________

Oznamuji, že tímto odstupuji od kupní smlouvy:

Číslo objednávky: ______________________________________

Datum objednání: ______________________________________

Datum převzetí: ______________________________________

Specifikace zboží ______________________________________

Žádám o vrácení peněžních prostředků

Na bankovní účet č. ______________________________________

V ___________________ dne ___________________ ____________________________________

podpis

 


Nepoškozené zboží zašlete nebo vraťte osobně v provozovně prodávajícího na adrese: Karel Požár, Petýrkova 1954/1, 148 00 Praha4, a to do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.

Náklady na vrácení zboží nese kupující (spotřebitel).

Kupující (spotřebitel) bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě přijetí tohoto odstoupení.